Összeszedtem egy csokor bosszantó dolgot, amivel nehéz megbarátkoznom, elfogadnom.
Egyre jobban zavar, hogy az ajtón lévő kapaszkodó,
karfa annyira műanyag, hogy amikor megfogom, hogy behúzzam az ajtót, ad egy
két műanyagos roppanó, reccsenő hangot. Egyrészről ezt még korainak tartom pár 1000 km után, másrészről igazán megcsinálhatták volna igényesebbre is. Ahol a két eltérő műanyag találkozik egymással, onnan jön a kellemetlen hang.
A kettesbe váltást már sikerült megtanulni :) Valamiért a kettest úgy kell
kapcsolni, mint az egyest. Nagyobb gázt
kell adni és csúsztatni a kuplungot, csak akkor lesz sima a váltás. Ez állítólag azért van, mert az
elektromos gázpedál reakciója nem elég gyors, de ebben nem vagyok szakértő. Ugyanakkor egyesben és kettesben nem lehet gázadás nélkül gurulni, mert rángat az autó. Ez igen zavaró tud lenni, mikor araszolok a dugóban és fel nem tudom fogni miért csinálja. Erre jöhetnének ötletek. Először motorfékre gondoltam, de 4-5-ben az olyan kicsi, hogy szinte jelentéktelen. Szóval ezen a téren tanácstalan vagyok...
A következő az antenna. Mikor átvettem az autót próbáltam alaposan átnézni mindent.
Láttam, hogy van rajta antenna, de nem néztem meg közelebbről. Így most nem
tudom, hogy eleve így kaptam, mintha egy kutya játszott volna vele. Arra is gondoltam, hogy valaki
volt olyan kedves, hogy lecserélte az övére, mert ilyen állapotban nem hiszem, hogy kiadták volna. Szerencsére annyira nem bosszant, mert cápásítani tervezem és akkor máshogy fog mutatni :)
A következő, amit nem tudok megszokni az a hangerőállítás. Már írtam erről egy előző posztban, de mivel hiába próbálkozom, nem megy az áttérés a hangerőállítás tekerős gombjáról a kormányról történő vezérlésre. Egyrészről a gombokkal nem lehet gyorsan oda-vissza állítani a hangerőt, másrészről valami eszméletlen béna a gombok nyomáspontja. Kb. fél centit kell benyomni rajta, ami a mai technikai világban, ahol egyre több dolog esetében elég csak érinti, itt nyomni kell, mint a csengőt. Inkább tekergetem a pici állítót, még ha messzebb is van.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése